Bentley Motors, care are printre clienti personalitati precum regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii si sultanul din Brunei, si-ar putea extinde gama cu un vehicul sport utilitar (SUV), pentru a satisface cererea de vehicule de lux de dimensiuni mari, potrivit unor surse citate de Bloomberg.
Directorul general al Bentley, Wolfgang Duerheimer, care a coordonat productia de SUV-uri la Porsche in 2002, vrea ca producatorul auto britanic, cu o istorie de 92 de ani, sa construiasca un model off-road si a discutat deja acest plan cu conducerea companiei-mama, Volkswagen, scrie Mediafax.

"Perceptia traditionala, ca Bentley este un producator de sedanuri de lux mari, este deschisa unei extinderi", a declarat Michael Tyndall, analist la Barclays Capital in Londra.

El a adaugat ca Bentley ar putea fi capabil sa obtina un pret de peste 120.000 de euro pentru un SUV.

"Se pare ca exista clienti dispusi sa cheltuiasca o astfel suma pentru un SUV de lux", a aratat Tyndall.

Porsche era cunoscut in trecut mai ales pentru masinile sport precum 911, dar jumatate din livrarile sale actuale sunt asigurate de SUV-ul Cayenne.

In 2013, Porsche va lansa un al doilea SUV, in timp ce Jaguar Land Rover analizeaza producerea unui vehicul crossover.

Nici Aston Martin nu exclude sa construiasca un vehicul de tip SUV.

Productia mondiala de SUV-uri de lux, intre care Cayenne, de 58.000 de euro, Mercedes-Benz GL-Class, de 75.000 de euro, si Range Rover Sport, de 56.000 de euro, va creste pana in 2015 cu 15%, la 481.000 de vehicule pe an, comparativ cu 417.000 de vehicule anul trecut, potrivit companiei de cercetare a pietei IHS Automotive.

"Marjele pentru aceste vehicule continua sa fie foarte ridicate si ar putea atrage mai multi producatori pe acest segment", a declarat Henner Lehne, analist la IHT in Frankfurt.

Bentley, cu sediul in Crewe, Anglia, face parte din brandurile de lux ale Volkswagen, alaturi de Lamborghini si Bugatti, si a raportat o crestere de 57% a vanzarilor din China, la 680 de vehicule.

Brandul britanic fabrica automobile sedan, decapotabile si coupeuri, pe baza gamelor de modele Mulsanne si Continental.

Bentley are nevoie de 150 de ore pentru a construi manual un Continental GT si de 400 de ore pentru a fabrica un Arnage, predecesorul sedanului Mulsanne.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri