1. BCR - 31%
2. BRD - 15%
3. Alpha Bank - 8%
4. CEC Bank - 8%
5. Raiffeisen Bank - 8%
6. UniCredit Tiriac Bank - 7%
7. Banca Transilvania - 7%
8. Bancpost - 6%
9. ING Bank - 5%
10. Volksbank - 5%
Cele zece banci au inregistrat impreuna 10.263 de mentiuni in mediul online, dintre care aproape o treime (31%) sunt in contul BCR.
Aceasta este urmata de BRD (15% din totalul mentiunilor) si, la egalitate pe locul al treilea, de Alpha Bank, CEC Bank si Raiffeisen Bank (cate 8%). Topul este completat de UniCredit si Banca Transilvania (cate 7%), Bancpost (6%), ING Bank si Volksbank (cate 5%).
In timp ce BCR si BRD se situeaza pe primele locuri in toate cele patru categorii de surse online analizate - site-uri, bloguri, Twitter si Facebook -, restul bancilor ocupa pozitii diferite in ierarhiile pe categorii. De exemplu, Banca Transilvania (locul 7 in clasamentul general) este mai vizibila pe Twitter si Facebook decat alte sapte banci, Alpha Bank a fost mai putin mentionata in social media decat pe site-uri, iar Volksbank (locul 10 in ierarhia generala) are o cota mai mare din mentiunile utilizatorilor de Twitter decat din cele ale jurnalistilor site-urilor monitorizate.
Cumulat pentru toate cele zece banci, site-urile au generat 82% din mediatizarea in online (8.459 de mentiuni din totalul de 10.263), Twitter - 9% (915 mentiuni), blogurile - 6% (568 mentiuni), iar Facebook (paginile publice) - 3% (321 mentiuni).
Analiza se refera la perioada 20 mai - 20 iunie si a luat in calcul primele zece banci din Romania din punctul de vedere al activelor detinute. Monitorizarea a fost realizata pe site-uri, bloguri, conturi de Twitter si pagini publice de Facebook - in total, circa 54.500 de surse online urmarite de Mediafax Monitorizare.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: