Dupa investitia de 60.000 de euro in magazinul din Bucuresti Mall, GNC Romania si-a propus extinderea cu unitati in mall-uri din orase mari precum Timisoara, Cluj, Constanta sau Iasi. Pana la sfarsitul acestui an, retailerul american va intra si in Afi Palace Cotroceni, potrivit unui comunicat de presa.
"Ne propunem ca pana la sfarsitul anului sa fim principalul furnizor de suplimente nutritive pentru sportivi si printre primii 10 jucatori pe piata de suplimente nutritive pe segmentul medium si up market in contextul in care estimam aparitia a inca cel putin 10 branduri locale de suplimente in a doua parte a anului”, a adaugat Canea.
Oficialul GNC a spus ca procentual, cele mai multe branduri se vand prin distribuitori in farmacii sau in magazine de tip plafar, dar ca un procent de 30 sunt achizitionate online sau prin call-center-uri.
"Piata de suplimente este aglomerata si prin existenta si inmultirea brandurilor cu vanzare in sistemul piramidal, de aceea consideram ca existenta magazinelor proprii aduce un avantaj in plus brandului nostru", a mai spus directorul general al GNC Romania.
La nivel global, GNC a inregistrat in primul trimestru al anului curent un profit in crestere cu 9%, pana la 506 milioane de dolari. Estimarile pentru intregul an vizeaza venituri de 1,97 miliarde de dolari.
GNC Live Well este, potrivit propriilor estimari, cel mai mare retailer de produse nutritionale din lume, avand in Statele Unite ale Americii un lant de 4.800 de magazine si francize in 49 de piete internationale. GNC comercializeaza produse de sanatate si nutritive, inclusiv vitamine, suplimente, minerale si plante medicinale.
In Romania, printre competitorii GNC se numara Walmark, Himalaya, Europharm.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: