Obiectivul BrandTailors pe parcursul acestui proiect a fost de a crea un brand care sa se poata adresa unui consumator sensibil la pret si mai putin receptiv la beneficiile emotionale de brand, intr-o categorie in care diferenta intre produsele disponibile la raft este greu perceptibila.
“Insecuritatea resimtita de consumatorul care bea apa de la robinet determina o crestere a nivelului de achizitie a apei imbuteliate si, astfel, este favorizata selectia produselor bazata pe nivelul pretului. Din aceste considerente, Covasna Taramul Apelor a fost conceput ca un brand care se pozitioneaza in segmentul de pret economic”, spune Andreea Florea, brand consultant.
Cum produsul provine dintr-un izvor aflat in Covasna, o zona supranumita “statiunea celor 1000 de izvoare”, numele brandului a fost creat astfel incat sa sugereze sursa de provenienta a apei si sa transpuna, in acelasi timp, aceasta regiune geografica intr-un spatiu feeric, un “taram al apelor”.
“Elementul central al designului de ambalaj si al teritoriului vizual al brandului este reprezentat de simbolul portilor, care are doua paliere de semnificatie - primul si cel mai la indemana este acela de decodificare a Covasnei ca zona de provenienta a apei, prin forma si decoratiunile portilor traditionale covasnene. Un al doilea nivel, mai profund, este acela de decodificare a acestor porti ca un prag de trecere catre taramul binecuvantat cu izvoare minerale, un taram care este, in acelasi timp, spatiul de manifestare al brandului”, spune Melania Nemes, senior brand designer.
Covasna Taramul Apelor este al patrulea brand de apa minerala din portofoliul BrandTailors, dupa revitalizarea Bankia si Perla Covasnei si crearea brandului Azuga Apa de Izvor.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: