TOP: cele mai valoroase 10 branduri la nivel mondial
Valoreaza miliarde de euro si sunt toate americane. Vedeti in slide-urile urmatoare care sunt cele mai puternice zece branduri la nivel mondial, conform clasamentului Eurobrand Global Top 100.
• 19 Septembrie 2012 • Media & Pub
1 / 9
Procter&Gamble
2 / 9
Philip Morris
3 / 9
4 / 9
Microsoft
5 / 9
Coca-Cola
6 / 9
Apple
7 / 9
AT&T
8 / 9
Johnson&Johnson
9 / 9
McDonalds
Procter&Gamble (P&G), cel mai mare producator de bunuri de larg consum la nivel mondial, se afla pe locul sapte, brandul fiind evaluat la 47,1 miliarde de euro.
Valoarea marcii a crescut cu 6,6% anul acesta. De altfel, P&G se afla anul trecut pe pozitia a opta.
Valoarea marcii a crescut cu 6,6% anul acesta. De altfel, P&G se afla anul trecut pe pozitia a opta.
Brandul Philip Morris, cel mai mare producator mondial de tigari cu marci precum Marlboro si Parliament in portofoliu, se afla pe locul al saselea, fiind evaluat la 48,3 miliarde de euro.
Philip Morris a avansat cu patru locuri anul acesta, iar valoarea brandului a crescut cu 12,4%.
Philip Morris a avansat cu patru locuri anul acesta, iar valoarea brandului a crescut cu 12,4%.
Google este primul brand din top a carui evaluare trece de 50 de miliarde de euro, acesta aflandu-se pe locul cinci in clasament.
Desi valoarea marcii Google a crescut cu 5% in ultimul an, la 50,6 miliarde de euro, gigantul tehnologic ocupa anul trecut pozitia a patra.
Desi valoarea marcii Google a crescut cu 5% in ultimul an, la 50,6 miliarde de euro, gigantul tehnologic ocupa anul trecut pozitia a patra.
Estimat la circa 53,9 miliarde de euro, Microsoft se afla pe locul al treilea, pozitie pe care a ocupat-o si in 2011.
Valoarea marcii de tehnologie a crescut cu 5,1% anul acesta.
Valoarea marcii de tehnologie a crescut cu 5,1% anul acesta.
Brandul Coca-Cola, evaluat la aproximativ 59,9 miliarde de euro, ocupa locul al doilea in top.
Marca de bauturi a inregistrat o crestere de 8,9% comparativ cu 2011.
Marca de bauturi a inregistrat o crestere de 8,9% comparativ cu 2011.
Cel mai valoros brand din lume este Apple, acesta fiind evaluat la 100,2 miliarde de euro, in crestere cu 43,9% fata de 2011. Producatorul iPhone si iPad s-a situat si anul trecut pe prima pozitie in topul Eurobrand.
Pe de alta parte, in aceasta saptamana, actiunile Apple au depasit pentru prima data pragul de 700 de dolari pe bursa de la New York. Iar in urma cu cateva saptamani, Apple a devenit compania cu cea mai mare capitalizare de piata din istoria SUA si continua sa-si extinda avansul.
Intre primele zece branduri la nivel mondial se afla numai marci americane, primul brand din afara SUA fiind China Mobile, care se afla pe locul 11, fiind estimat la 43,9 miliarde de euro.
De asemenea, primele trei pozitii din top sunt neschimbate fata de 2011, Apple, Coca-Cola si Microsoft, ocupand aceleasi locuri si anul trecut.
Pe de alta parte, in aceasta saptamana, actiunile Apple au depasit pentru prima data pragul de 700 de dolari pe bursa de la New York. Iar in urma cu cateva saptamani, Apple a devenit compania cu cea mai mare capitalizare de piata din istoria SUA si continua sa-si extinda avansul.
Intre primele zece branduri la nivel mondial se afla numai marci americane, primul brand din afara SUA fiind China Mobile, care se afla pe locul 11, fiind estimat la 43,9 miliarde de euro.
De asemenea, primele trei pozitii din top sunt neschimbate fata de 2011, Apple, Coca-Cola si Microsoft, ocupand aceleasi locuri si anul trecut.
Pe locul al zecelea se afla operatorul de telecomunicatii AT&T, brandul acestuia fiind estimat la 44,5 miliarde de euro.
AT&T este singura marca din top zece care a scazut in 2012, ea diminuandu-si valoarea de brand cu 0,1%.
In 2011, AT&T s-a clasat pe locul al saptelea in topul Eurobrand.
AT&T este singura marca din top zece care a scazut in 2012, ea diminuandu-si valoarea de brand cu 0,1%.
In 2011, AT&T s-a clasat pe locul al saptelea in topul Eurobrand.
Pe pozita a noua, in urcare cu doua locuri comparativ cu 2011, se afla Johnson&Johnson, brandul farmaceutic fiind evaluat la 44,6 miliarde de euro.
Valoarea marcii a crescut in acest an cu aproximativ 5,5%.
Valoarea marcii a crescut in acest an cu aproximativ 5,5%.
McDonald’s este brandul care ocupa locul al optulea in clasament, cu o valoare estimata la circa 45,8 miliarde de euro.
Anul trecut lantul fast-food se afla pe pozitia a sasea.
Anul trecut lantul fast-food se afla pe pozitia a sasea.
Te-ar putea interesa si: