Cand esti nou, ai nevoie de venituri, si esti dispus sa il obti din aproape orice sursa. De aceea este dificil sa respingi clientii care nu se potrivesc cu oferta ta de business. Dar extinderea...
citeste editorialulSa stabilesti cine este clientul ideal, sau avatarul, inseamna sa reusesti sa vezi prin ochii altei persoane, sa intuiesti ce simte, sau sa ii cunosti experientele. Este posibil sa cunosti deja pe...
citeste editorialulMediul tau de brand include totul, de la mocheta din birou pana la imbracaminte, gadget-urile techno sau organizarea de evenimente. Fiecare decizie luata, care ar putea da altora un indiciu despre...
citeste editorialulPantone a devenit o companie de culoare in 1962 si de atunci a devenit sinonima cu tendintele de culoare. Pantone Color Institute este un serviciu de consultanta in cadrul companiei Pantone, care...
citeste editorialulFeedback-ul presupune formularea unei opinii despre un brand sau despre un produs, care poate fi pozitiv, negativ sau formativ. Feedbackul este ca o strada cu doua sensuri. Este important ca cei...
citeste editorialulBrand-ul este astazi un subiect extrem de provocator si interesant, intens dezbatut în ultima vreme, un concept care este de obicei asociat cu nume mari din fiecare industrie. Cu toate...
citeste editorialulLa prima vedere, elementele precum preferintele personale, experientele, educatia sau diferentele culturale adesea influenteaza efectul pe care il au asupra noastra culorile individuale....
citeste editorialulBrandurile si brandingul sunt omniprezente si universale. Vizibilitatea brandului poate sa se rezume doar la cateva elemente precum cateva culori, cateva caractere, un slogan, cu un logo sau...
citeste editorialulFie ca vrei, fie ca nu, ai un brand personal. Brandingul personal nu este numai pentru antreprenorul care detine propria afacere, nu este un lux rezervat doar directorilor de corpororatii, ci o...
citeste editorialulConstructia brandului este primul pas. Comunicarea brandului, cel de-al doilea. Ambele etape sunt la fel de importante, ele completandu-se si fiind interdependente. Astazi, comunicarea de brand se...
citeste editorialul