Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a adaugat în platfomă secțiunea „Save me”, dedicată produselor cu termen de valabilitate mic și prețuri reduse.

În secțiunea „Save me”, toate produsele sunt 100% sigure pentru consum, au afișat termenul de valabilitate sau termenul maxim de consum și sunt stocate și livrate în condiții ideale de temperatură. Produsele în termen rămase în stoc sunt donate către Banca pentru Alimente.

Freshful le dă clienților inspirație și idei de rețete în care pot folosi produsele comandate, de la doi dintre cei mai celebri experți culinari din România, Adi Hădean și Radu Dumitrescu, în secțiunea Rețete din freshful.ro.

“În lume, o treime din hrana produsă este aruncată, generând 8 până la 10% din totalul emisiilor de gaze cu efect de seră la nivel global, conform estimărilor specialiștilor*. Prin optiunea “Save Me”, adăugăm o nouă inițiativă la seria de practici responsabile pe care le-am implementat în activitatea Freshful: mașini electrice în flota auto, sisteme de energie regenerabilă în depozitul propriu, programul de reciclare a pungilor de cumpărături, rețete și sfaturi de reducere a risipei alimentare de la ambasadorii Freshful, sau parteneriatul cu Banca pentru Alimente”, a declarat Anca Leopea, Marketing Manager Freshful by eMAG.

Citește și: Cum a evoluat în 6 luni Freshful, primul hipermarket 100% online. Andrei Popescu, General Manager: Competiția noastră este toată piața

De asemenea, prin „Păstrează. Returnează. Freshful reciclează!”, un program prin care utilizatorii sunt încurajați să returneze pungile de hârtie în care au primit cumpărăturile, direct la curierul care le efectuează livrarea, Freshful a colectat și reciclat, în aprilie 2022, două tone de pungi de hârtie.

Cu sprijinul partenerului Green Ambalaje, pungile de cumpărături colectate de la clienți au fost reciclate, transformate în noi produse și repuse în circuit.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri