Tazz, Tazz, platforma 100% românească de food-delivery, a premiat și în acest an 43 de parteneri care au excelat în segmentul HoReCa și în retail și care au contribuit la dezvoltarea accelerată a industriei de servicii alimentare.Tazz menține astfel tradiția demarată și asumată încă de la începuturile platformei, aceea de a susține producătorii locali, prin parteneriate durabile.

Gala Tazz Awards a adus laolaltă și anul acesta cei mai performanți jucători din ecosistemul nostru: restaurante, retaileri și parteneri, pentru care digitalizarea este o practică uzuală în atingerea succesului. Piața de restaurante și groceries s-a transformat radical în ultimii ani, clienții majoritari digitali au susținut valul început în pandemie, val care o să continue să crească din ce în ce mai mult. A doua ediție a galei vine ca o confirmare pentru creșterea accelerată a industriei, iar fiecare premiu acordat este modul nostru de a-i onora pe cei care s-au adaptat și au excelat.

Alin Șerban, CEO Tazz (foto)

Alin Șerban, CEO Tazz

În ultimii ani, industria a trecut printr-un roller-coaster și a supraviețuit celor mai tulburi vremuri. Chiar și în ciuda unor timpuri marcate constant de incertitudini precum pandemie, criză energetică, presiuni inflaționiste, care au culminat deseori cu modificări legislative și fiscale, există și jucători care nu doar că au supraviețuit, ci au excelat în adevăratul sens al cuvântului. Tazz a premiat nu doar acele restaurante care au împăcat toate gusturile când vine vorba de preparate, ci și pe cele care au crezut cu tărie în ideea că digitalizarea și inovația sunt standarde majore când vine vorba de maximizarea experienței utilizatorilor care comandă mâncare online. Pentru ele, lipsa de predictibilitate din mediul de business și antreprenorial nu a fost o scuză, ci un motiv pentru a duce inovația din sectorul de food delivery pe cele mai înalte culmi.

Datele furnizate de Hospitality Culture Research x Tazz ne arată că industria de food delivery a ajuns la o cotă de piață de 25%, fiind a doua cea mai mare după consumul în restaurante.

Cine sunt cei 43 de campioni din industria HoReCa, premiați la Tazz Awards – Digitally Stepping Into The Future

În cadrul galei, Tazz a oferit 17 premii care au mers către cei mai importanți jucători digitali din industrie. Iată care sunt acestea.

  • Best New Restaurants on Tazz: câștigat de Dania (Iași), Vivo Fusion Food Bar (București), Gorilla's Crazy Burgers (București);
  • Best Local Chain: acordat lanțului de restaurante Spartan;
  • Best International Chain: oferit lanțului de restaurante KFC;
  • Best Delivery-Only Restaurant: câștigat de Zest Pizza (București);
  • Digital Ingredients Award: obținut de Bonito Original (Bacău);
  • The Loyalty Chef: acordat restaurantului Dristor Kebap Delivery (București);
  • Best Innovation In Desserts: obținut de French Revolution, Turkish Sweets Duman, Famous Waffles (București);
  • Riders’ Choice: acordat către Ribs Bar&Grill (București), La Plăcinte (București), Pep&Pepper (București);
  • Best Grocery Experience: câștigat de Auchan;
  • Most Active Player in Groceries: oferit partenerului Kaufland;
  • Meal Ticket Power Provider: obținut de Big Belly (Cluj-Napoca);
  • Genius Restaurants Of The Year: acordat restaurantelor Grande (Cluj-Napoca), King Rolls (București), Nikos Greek Taverna (București), Nora (Timișoara), Sushi Master (Național);
  • The Combo Champion: câștigat de Le Bab Fried Chicken (București);
  • Spark of Innovation: câștigat de British American Tobacco;
  • Talk Of The Town: oferit către Dei Frati (Brașov), Burger Island (București), Furgoneta (București);
  • Local Love Brand: Burgr Factory (București), Brics by Beer Zone (Iași), Souvlaki Akropoli (Suceava), La Strada (Botoșani), Planet Burger (Bacău), Nissara's Restaurant (Arad), Neața Omelette Bistro (Timișoara), Sergiana (Brașov), Bătrânu' Sas (Sibiu), Casa Mureșană Bistro (Târgu-Mureș), Express Chef (Cluj-Napoca), Friptură la Chiflă (Galați), Sabroso (Constanța), Autoservire Central (Pitești), Blend (Craiova);
  • Digital Restaurant of the Year: obținut de Jack's Bistro (Timișoara).

Evenimentul organizat de Tazz, pe 4 iunie, a adus în prim-plan importanța integrării instrumentelor și practicilor digitale ca atribute ce revin companiilor de succes din industria alimentară și din retail. Gala a fost prezentată de Andi Moisescu și a fost realizată cu sprijinul partenerilor Coca-Cola, BDG, BAT, Serve, Molson Coors, Macromex, Up România, Barleta, Flip și CWS.

Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă diversificată, ce include cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine variate. Tazz pune la dispoziția utilizatorilor beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Platforma românească de food delivery este prezentă în 29 de orașe din România.

Sursa foto: Tazz