Investițiile în lansarea concept store-ului din ElectroPutere Mall Craiova s-au ridicat la 60.000 de euro. Reprezentanții companiei se așteaptă la un trafic de 4.000 de clienți/ lună, vânzări de 150.000 de lei în medie pe lună și o creștere a businessului cu 10%. Cifra de afaceri estimată pentru anul 2024 este de 4.5 milioane euro. În cei 12 ani de la lansarea pe piață, DY Fashion a expediat peste 1.000.000 de articole și are peste 250.000 cliente.

Alegerea orașului Craiova pentru lansarea primului concept store a fost o decizie strategică, întrucât DY Fashion colaborează de mulți ani cu un atelier de producție din această localitate pentru realizarea rochiilor create sub brandul propriu DY Fashion.

Dragoș Aipu, co-fondator DY Fashion: Venim ca o alternativă mai bună la piața produselor ieftine ce vin din Asia

DY Fashion este un brand românesc care precizează că încearcă să se adapteze pieței și să vină ca o alternativă mai bună la produsele fast-fashion din Asia, oferind o calitate mai bună la prețuri accesibile, dar și soluții sustenabile în ceea ce privește producția de fashion.

„Noi dorim să facem lucrurile diferit și încercăm să găsim soluții în România, să ne adaptăm la piață și să venim ca o alternativă mai bună și de calitate la piața produselor ieftine ce vin din Asia. Am doar cuvinte de laudă la adresa producătorilor români din fashion, care muncesc mult și care încearcă să facă față tuturor problemelor actuale. Este greu, dar nu imposibil. De altfel, noi creăm modă în mod responsabil, nu lansăm serii mari și utilizăm în creațiile noastre și țesături rămase din alte modele, pe care încercăm să le integrăm în noi propuneri de design, totul pentru a crea cât mai responsabil în raport cu mediul înconjurător”, spune Dragoș Aipu, co-fondator DY Fashion.

În cei 12 ani de la lansarea pe piață, DY Fashion a expediat peste 1.000.000 de articole și are peste 250.000 cliente mulțumite de achizițiile făcute de la brandul românesc din fashion. Extinderea în offline marchează o etapă importantă pentru compania românescă, dar și un exemplu pentru piața locală de fashion.

Investițiile în lansarea magazinului s-au ridicat la 60.000 de euro. Ne așteptăm la un trafic de 4000 de clienți / lună, o vânzare de 150.000 de lei în medie pe lună și o creștere a businessului cu 10%. Cifra de afaceri estimată pentru anul acesta, online și offline, ar fi de 4.5 mil euro”, spune Dragoș Aipu, co-fondator DY Fashion.

În ceea ce privește selecția de produse pe care clientele o vor găsi în concept store-ul din ElectroPutere Mall Craiova, Irina Aipu, co-fondatoare DY Fashion, spune: “În primul rând, vom aduce în atenția clientelor produsele care ne-au consacrat, adică zona de rochii, indiferent că vorbim de rochii de ocazie, de seară, office sau rochii pe care le poți purta în vacanță. Bineînțeles că vom diversifica gama de produse și cu pantaloni, bluze, cămăși, tricouri și accesorii, cum ar fi genți și încălțăminte”.

În primele două săptămâni de la deschidere, în perioada 23 iunie – 7 iulie, clienții vor beneficia de o reducere de 15% la orice achiziție realizată în concept store-ul DY Fashion din ElectroPutere Mall Craiova.

Sursa foto: DY Fashion