Agenția are în portofoliu aproximativ 400 de magazine online care reprezintă mai multe verticale de piață și gestionează bugete de marketing ce depășesc 40 de milioane de euro anual. Piața de ecommerce locală a ajuns la cel mai mare nivel și, potrivit estimărilor, va continua să crească și în 2024 cu aproximativ 10% față de 2023.

"Ecommerce-ul românesc se menține pe un trend ascendent, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, fiind susținut în principal de deschiderea a tot mai multor magazine online, dar și de scăderea inflației. Românii cumpără tot mai mult online, dar concurența din piață devine tot mai ridicată astfel că strategiile de marketing digital precum SEO și campanii PPC devin esențiale în poziționarea pe piață.”, a declarat Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

Agenția a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro, în creștere cu 30% față de anul anterior.

Ce comandă românii online: cele mai cumpărate produse

În 2023, românii au cumpărat cel mai des electronice și electrocasnice, articole vestimentare, produse cosmetice, dar și servicii, fiind generate peste 2 milioane de tranzacții în magazinele pentru care Limitless Agency a gestionat campanii de marketing digital.

Cele mai mari valori medii ale comenzilor online au fost înregistrate în online în domeniile turism (6.500 lei), IT&C (peste 1.200 lei), industrial (790 lei), medical (770 lei), farma (700 lei), fashion (583 lei) și sport (562 lei). Potrivit datelor interne Limitless, printre domeniile din online cu cele mai mari rate medii de conversie în online se numără industria de beauty (5,14%), bijuterii (2,56%), food (2,43%), cadouri (2,27%), cărți (1,87%), auto (1,69%), sport (1,5%) și fashion (1,24%).