20 Octombrie 2022

Când se deschide primul magazin Modivo și epantofi.ro din România: va fi un magazin foarte atipic



Grupul CCC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de încălțăminte din regiune, urmează să deschidă primul său magazin fizic din România în care clienții vor avea acces la produsele vândute momentan doar online, pe Modivo.ro și ePantofi. Prezentă la evenimentul E-innovation - Alternative Methods to Grow in E-commerce, powered by PayPo, Marinela Neacșu, Marketing Manager România pentru Modivo, a oferit o serie de detalii despre deschiderea magazinului și formatul despre care spune că este unul „atipic”.

Modivo este prezent în 20 de țări, unde are peste 33 de magazine fizice, iar o nouă locație, care va fi și prima din România, va fi deschisă de către retailer la finalul lunii noiembrie în Mega Mall.

”Vom deschide magazinul pe 29 noiembrie, vorbim despre o locație atipică(...) Magazinele noastre sunt împărțite ergonomic într-un spațiu generos de probare a pantofilor și nu sunt tradiționale deoarece nu avem haine și pantofi expuși. Toate comenzile se fac prin intermediul unor tablete”, explică Marinela Neacșu.

Dacă vrei să afli mai multe despre planurile Modivo și epantofi.ro în România, vino la retailArena pe 1 și 2 noiembrie, unde Marinela Neacșu va fi unul dintre speakeri. Înscrie-te AICI.

Odată ce clientul va face comanda prin intermediul tabletei, parcurgând mai multe filtre precum culoare sau mărime, un reprezentant va veni în decurs de 3-5 minute cu produsele respective. Tot la categoria tehnologie, magazinul va dispunse și de soluția esize.me, prin care clienții își pot scana piciorul pentru a afla mărimea exactă pe care o au și pentru a putea fi siguri că produsele pe care vor să le cumpere se potrivesc.

”Beneficiul de a proba înainte de a cumpăra este cel de care clienții au cea mai mare nevoie. În urma unor studii am tras concluzia că între 40% și 60% dintre clienți spun că principalul motiv pentru care fac retur este legat de alegerea unei dimensiuni greșite(...) Aproape jumătate dintre clienții care găsesc un produs online și și-l doresc foarte tare, preferă să comande două mărimi diferite pentru ca ulterior să o returneze pe cea care nu se potrivește”, explică Marinela Neacșu.

Reprezentanta Modivo precizează că magazinul offline vine să rezolve această problemă, iar în ceea ce privește clienții care vor prefera să achiziționeze în continuare exclusiv online, pot apela la soluția de plată amânată, recent integrată.

”Împreună cu partenerii de la PayPo am găsit o soluție prin care clienții care fac achiziții online să poată încerca produsele înainte de a le cumpăra și să nu mai aibă banii blocați. Este vorba de plățile amânate, integrarea lor reprezentând un pas normal în dezvoltarea afacerii”, adaugă Marinela Neacșu.

Metoda de plată dezvoltată de PayPo le oferă clienților magazinelor online o perioadă de grație de 30 de zile în care pot face plata, fără costuri suplimentare. Astfel, clienții pot decide dacă păstrează produsele după ce le-au primit și încercat și ulterior pot face plata către PayPo. În plus, în cazul unui retur fondurile aferente plății nu vor fi blocate.

”Un procent de 30% din totalul comenzilor înregistrate în octombrie sunt finalizate prin intermediul soluției PayPo”, adaugă Marinela Neacșu.

Întrebată de Wall-street.ro dacă Modivo plănuiește să deschidă și alte magazine fizice în România, după inaugurarea de pe 29 noiembrie, Marinela Neacșu nu exclude acest lucru, însă o informare concretă ar urma să vină după ce vor fi analizate rezultatele locației din Mega Mall.



Citeste si