ecomTEAM 2022 – eCommerce becomes mandatory, organizat de wall-street.ro pe 7 și 8 septembrie, i-a adus, după mai bine de 2 ani de evenimente online, pe unii dintre cei mai importanți experți din eCommerce sub același acoperiș. Organizat la Brașov, în cadrul hotelului Qosmo, evenimentul a marcat revenirea la conceptul de team building al industriei de e-commerce.
ecomTEAM a insemnat 2 zile, 6 Paneluri, 6 workshop-uri, 34 de speakeri, petrecerea ecomTEAM și 12 standuri expoziționale ce au putut fi vazute in person de catre cei aproximativ 250 de participanți. Activitatea vedetă în cadrul ediției din acest an a fost networking-ul, participanții fiind deosebit de activi și bucuroși că au putut comunica din nou față în față.
În spatele ecranelor, ecomTEAM a fost urmărit pe platformele sociale, în cele două zile de eveniment, de 18 447 de vizitatori unici pe platforma Vimeo și a înregistrat un total de 34 186 de vizualizări pe stream-ul Facebook. Numărul total de vizualizări prin intermediul streaming-ului integrat în platforma IC Events a fost de 71.000
Gândit ca un un team building ce îmbină networking-ul cu paneluri și workshop-uri pline de insight-uri valoroase, ecomTEAM 2022 a adresat principalele teme de interes pentru magazinele online. Redăm mai jos unele dintre concluziile discuțiilor:
- Un marketplace îți oferă o verticală de marketing, un brand de încredere, posibilitatea de a testa produsele și piața.
- Direcția actuală este cea de omnichannel, maximizarea a cât mai multe canale de vânzare.
- E necesară o schimbare a modului în care privim fiecare canal de marketing. Dacă dorim profitabilitate din fiecare, gândim pe termen foarte scurt.
- A gândi omnichannel înseamnă a privi tot ce se întâmplă per total. Un client interacționează cu brandul tău prin toate aceste canale.
- În momentul de față, principala trăsătură a clienților unui magazin online e căutarea vitezei.
- Odată ce magazinul online are o prezență locală matură și solidă, extinderea internațională e un must-have.
- Google te iubește când deja te iubește toată lumea. Trebuie să te iubească consumatorul, comunitatea, să se vorbească despre tine.
- Piața va înțelege beneficiile comenzilor programate în e-grocery.
- În quick-commerce și e-grocery, cele mai comandate produse sunt cele proaspete.
- Una din marile bariere în e-grocery: clienții consideră că ”nu le alege nimeni cum le aleg eu”.
- România este încă o țară de home delivery.
- Trebuie să utilizăm mai mult serviciul de curierat ca pe un instrument de marketing; poate fi o unealtă de achiziție de noi clienți, dar și de loializare.
- Magazinele online din România ar trebui să se internaționalizeze, românii din diaspora sunt un public încă neaccesat.
- Viitorul este investiția în out-of-home delivery.
- Optimizarea întregului flux logistic al produsului prin trasabilitate ar trebui să fie focusul în perioada imediat următoare.
- Românii care cumpără online au devenit mai pretențioși și mai bine informați.
- Trebuie să înțelegem către ce audiență comunică fiecare brand și să construim în funcție de asta strategiile de performance.
- Tot ceea ce poate fi automatizat trebuie automatizat, dar e necesar să rămână și o componentă umană.
In lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului ecomTEAM 2022 – eCommerce becomes mandatory: cifrele ediției care a marcat revenirea la conceptul de team building al industriei.