PSD a folosit cele mai mari resurse financiare pentru promovarea pe televiziuni sau în mediul online, potrivit datelor raportate până în acest moment către Autoritatea Electorală Permanentă.

6 milioane de euro au adus mesajele social-democraților mai aproape de electorat. Pentru toate partidele sursa de plată inițială pentru europarlamentare este privată. Astfel, până acum, social-democrații nu au folosit banii din subvenție, ci din contribuțiile candidaților. Însă, de fapt, aceste sume se transformă în bani publici. Cum? Statul român le returnează acestora fondurile cheltuite, dacă partidele au depășit pragul de 3% în alegeri.

AUR a folosit peste 15 milioane de lei pentru producția și difuzarea materialelor de propagandă electorală la tv, radio, presă scrisă sau în online.

O sumă aproape identică a fost folosită pentru publicitate și de către PNL.

USR a cheltuit circa 4 milioane de lei pentru publicitate electorală.

Citiți situația detaliată a cheltuielilor pe Snoop.ro.

Sursa foto: Shutterstock