Comertul online, in viziunea lui Trahanache: o plafonare a numarului de consumatori
Catavencu - Vanzarile de pe smartphone, crestere spectaculoasa
Farfuridi - Ce cumpara romanii online:
Branzovenescu - Tipologia cumparaturilor online
Catavencu (din nou):  Experiente negative legate de cumparaturile online
Conu Leonida - In loc de concluzii
3 / 6

Farfuridi - Ce cumpara romanii online: "Batalia nu se va mai da pe preturi, ci pe experienta de shopping"

Conform datelor Millward Brown, sunt diferente mici relativ mici fata de 2014 pe segmentul de categorii de produse. "Cresteri au fost inregistrate la facturile la diferite utilizati. Costul facturarii, in Romania, este la 2,5 euro. Este foarte mult.



Totodata, conform statisticilor, produsele electrocasnice au inregistrat o crestere importanta, dar si biletele de avion.


Ce servicii sunt achizitionate online


6 din 10 persoane compara produsele inainte sa cumpere online. "Batalia nu se va mai da pe preturi, ci pe experienta de shopping"


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri