Impactul in economie
Resurse
Amploarea
Fenomenul Black Friday
O data fixa
Intentia de achizitie
Businessuri conexe
Posturi noi
2 / 8

Resurse

Investitiile de bani, timp si idei sunt uriase in raport cu cele alocate pentru pregatirea unei promotii de lichidare a stocurilor pentru un anumit produs, spre exemplu. Pentru evenimentul Black Friday, eMag si Flanco, de exemplu, au inceput pregatirea cu sase luni inainte. Investitiile merg in servere noi, logistica si spatii de depozitare, studii de piata, iar oamenii de vanzari negociaza din timp pentru cele mai competitive preturi pentru produsele din oferta. Fara indoiala, si alti jucatori din piata au inceput pregatirile cu luni inainte de evenimentul efectiv – F64.ro, Domo.ro, Altex.ro sau Cel.ro si PCGarage.ro.

Toate acestea se traduc prin reduceri totale in valoare de cateva zeci de milioane de euro oferite de retaileri in Black Friday. La eMag, cele peste 450.000 de produse incluse in oferta de Black Friday vor avea reduceri cumulate de 75 de milioane de lei.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri