Totul porneste de la client
Cum ajungem la client
Livrarea in aceeasi zi = Sfantul Graal
Cautam acelasi pret in online ca in offline
Produsele proaspete isi fac loc in cosul online
Cardurile contactless, mai cu lipici la romani. Ramane bariera increderii reduse
Mai multa incredere in comertul online
Cum ramane cu omnichannel-ul?
Dublu sau triplu din online: exemple de afaceri de succes in e-commerce
Toti ochii si buzunarele pe Black Friday
9 / 10

Dublu sau triplu din online: exemple de afaceri de succes in e-commerce

Sofiaman, cel mai important producator roman de pijamale, a intrat in zona comertului online in urma cu doi ani si si-a dublat afacerile pe acest canal de la an la an, a declarat Florin Cucu, director general al companiei. In prezent, ponderea online-ului din total business este de 3%.



Un alt exemplu de succes vine de la Cosul de Legume, o afacere lansata de Andrei Barbu in urma cu trei ani si care acum se uita spre cresteri ale business-ului de trei cifre in urmatorii ani. Afacerea cu legume livreaza in prezent in medie pe luna 100 de comenzi, valoarea cosului de cumparaturi fiind de aproximativ 90 de lei.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri