Totul porneste de la client
Cum ajungem la client
Livrarea in aceeasi zi = Sfantul Graal
Cautam acelasi pret in online ca in offline
Produsele proaspete isi fac loc in cosul online
Cardurile contactless, mai cu lipici la romani. Ramane bariera increderii reduse
Mai multa incredere in comertul online
Cum ramane cu omnichannel-ul?
Dublu sau triplu din online: exemple de afaceri de succes in e-commerce
Toti ochii si buzunarele pe Black Friday
8 / 10

Cum ramane cu omnichannel-ul?

Clientii omnichannel pot experimenta vanzari cu 38% mai mari, iar cosul de cumparaturi creste cu 18%. In plus, costurile operationale pot fi reduse cu pana la 15%, mare parte din ele printr-o platform de product management, considera Alexandru Jijian, omnichannel strategy director Evozon Systems. Pentru moment insa, companiile mici si mijlocii din Romania nu sunt inca pregatite pentru a imbratisa omnichanne-ul, a adaugat acesta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri