Totul porneste de la client
Cum ajungem la client
Livrarea in aceeasi zi = Sfantul Graal
Cautam acelasi pret in online ca in offline
Produsele proaspete isi fac loc in cosul online
Cardurile contactless, mai cu lipici la romani. Ramane bariera increderii reduse
Mai multa incredere in comertul online
Cum ramane cu omnichannel-ul?
Dublu sau triplu din online: exemple de afaceri de succes in e-commerce
Toti ochii si buzunarele pe Black Friday
7 / 10

Mai multa incredere in comertul online

Lipsa increderii in comertul online a fost in mare masura depasita, tendinta vizibila in ultimii cinci ani, a declarat Marius Ghenea, presedinte FIT Distribution. “Aceasta etapa a fost in mare masura depasita si se vede in proliferarea comertului online pe categorii din ce in ce mai diverse de produse. In realitate, in ceea ce priveste comertul electronic suntem intr-o paradigma in care trebuie sa oferim solutii cat mai diverse clientilor. Universul tranzactiilor online se schimba odata cu aparitia de coduri QR, a platii contactless”, a punctat Marius Ghenea.



La randul sau, Bogdan Colceriu, CEO al Frisbo, prima platforma de e-fulfillment din Romania, ca cele mai mari cresteri in urmatorii 2 ani vor veni din zona comertului online. "Daca Romania se afla la inceput pe zona de e-fulfillment, in Statele Unite ale Americii vorbim deja de o piata care serviseaza 40% din ce inseamna e-commerce. “Noi suntem abia la inceput si vor mai trece cativa ani pana piata se va dezvolta. E-commerce-ul romanesc este locul in care ne asteptam insa sa vedem cele mai mari cresteri in urmatorii 2 ani”, a spus Colceriu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri