Totul porneste de la client
Cum ajungem la client
Livrarea in aceeasi zi = Sfantul Graal
Cautam acelasi pret in online ca in offline
Produsele proaspete isi fac loc in cosul online
Cardurile contactless, mai cu lipici la romani. Ramane bariera increderii reduse
Mai multa incredere in comertul online
Cum ramane cu omnichannel-ul?
Dublu sau triplu din online: exemple de afaceri de succes in e-commerce
Toti ochii si buzunarele pe Black Friday
6 / 10

Cardurile contactless, mai cu lipici la romani. Ramane bariera increderii reduse

Chiar daca vorbim de un gest nou pentru clienti, plata cu carduri contactless va avea o evolutie superioara platii cu cardurile obisnuite, retailerii avand obligatia sa puna la dispozitia consumatorilor toate device-urile necesare, a declarat Gabriel Ghita, head of new business CEE MasterCard Europe.


Bariera cea mai mare in materie de plati electronice este necunoasterea procedurii si increderea redusa fata de anumiti comercianti. “Un numar mare de magazine nu afiseaza stocul online, fapt ce le distruge clientilor increderea si experienta de cumparare. Multi au cardul, stiu cum il folosesc insa nu vor sa opereze o tranzactie pe un anumit site”, a adaugat Ghita.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri