Totul porneste de la client
Cum ajungem la client
Livrarea in aceeasi zi = Sfantul Graal
Cautam acelasi pret in online ca in offline
Produsele proaspete isi fac loc in cosul online
Cardurile contactless, mai cu lipici la romani. Ramane bariera increderii reduse
Mai multa incredere in comertul online
Cum ramane cu omnichannel-ul?
Dublu sau triplu din online: exemple de afaceri de succes in e-commerce
Toti ochii si buzunarele pe Black Friday
4 / 10

Cautam acelasi pret in online ca in offline

Utilizatorii multichannel se asteapta sa gaseasca un pret similar in mediul offline si online, in timp ce consumatorii care achizitioneaza exclusiv offline tind sa cumpere dintr-un singur loc, a spus si Catrinel Argintaru, senior qualitative researcher Millward Brown Romania. Potrivit datelor Millward Brown, 15% din utilizatori sunt multichannel, procent in crestere in concordanta cu penetrarea comertului online, care a evoluat de la 15% in 2011 pana la 22% in prezent. In plus, penetrarea Internetului este in momentul actual de 72%, in crestere fata de 68% in 2011.



Daca in Cehia 4 din 10 consumatori offline sunt influentati de online atunci cand isi aleg produsele si serviciile, in Romania ponderea este de 44% in randul utilizatorilor romani de Internet, a punctat si Mihai Seceleanu, fondator retail.ro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri