Totul porneste de la client
Cum ajungem la client
Livrarea in aceeasi zi = Sfantul Graal
Cautam acelasi pret in online ca in offline
Produsele proaspete isi fac loc in cosul online
Cardurile contactless, mai cu lipici la romani. Ramane bariera increderii reduse
Mai multa incredere in comertul online
Cum ramane cu omnichannel-ul?
Dublu sau triplu din online: exemple de afaceri de succes in e-commerce
Toti ochii si buzunarele pe Black Friday
2 / 10

Cum ajungem la client

Ana Maria Marin, account manager al Syscom Digital, spune ca in opinia sa sms-ul este un element care nu ar trebui sa lipseasca dintr-o campanie integrata eficienta, cu conditia ca acestea sa fie extrem de bine targetate. O opinie similara are si Marian Alecsiu, seful F64, care considera ca ca personalizarea este cheia in domeniu. "”Sunt trei elemente intr-o campanie de succes: mesaj, partea de creatie si targhetarea. Creatia reprezinta 10% din succes, restul este determinat de celelalte. Daca nu ai targetare e ca si cum ai merge in Piata Obor cu un aparat foto de ultima generatie cu reducere de 50% si ai astepta sa vinzi”, a punctat Alecsiu.


La randul sau, Radu Batrinu, directorul de marketing al Flanco spune ca in cazul companiile campaniile la 360 de grade ( pe toate canalele) sunt cele mai de succes.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri