Totul porneste de la client
Cum ajungem la client
Livrarea in aceeasi zi = Sfantul Graal
Cautam acelasi pret in online ca in offline
Produsele proaspete isi fac loc in cosul online
Cardurile contactless, mai cu lipici la romani. Ramane bariera increderii reduse
Mai multa incredere in comertul online
Cum ramane cu omnichannel-ul?
Dublu sau triplu din online: exemple de afaceri de succes in e-commerce
Toti ochii si buzunarele pe Black Friday
10 / 10

Toti ochii si buzunarele pe Black Friday

Cel mai mare magazin online din Romania, eMag, va organiza anul acesta Black Friday pe 21 noiembrie, pregatind o noua premiera, dupa ce in 2014 au vandut pentru prima oara pe piata locala automobile in aceasta campanile. “Cand ai pregatit totul e firesc sa vrei sa vinzi mai mult. Vom veni cu lucruri noi. Anul acesta va fi o batalie pe buzunarul romanilor. Vorbim de a patra editie, oamenii asteapta Black Friday, este o competitie”, afirma Violeta Luca, vicepresedinte si director executiv eMag.


Compania estimeaza vanzari mai mari cu 50% fata de anul trecut pe fondul dublarii numarului de produse. “Doar de Halloween am generat dublul vanzarilor fata de anul trecut. Suntem o destinatie de shopping, numarul de produse este dublu fata de anul trecut. O crestere de 3 cifre este in acest context un lucru posibil”, a adaugat Luca.


Te provocam la o dezbatere online. Echipa InternetCorp a inceput deja. Merita sa astepti "vinerea neagra" a reducerilor pentru a face o achizitie? Cu ce tabara esti de acord?

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri