Totul porneste de la client
Cum ajungem la client
Livrarea in aceeasi zi = Sfantul Graal
Cautam acelasi pret in online ca in offline
Produsele proaspete isi fac loc in cosul online
Cardurile contactless, mai cu lipici la romani. Ramane bariera increderii reduse
Mai multa incredere in comertul online
Cum ramane cu omnichannel-ul?
Dublu sau triplu din online: exemple de afaceri de succes in e-commerce
Toti ochii si buzunarele pe Black Friday
1 / 10

Totul porneste de la client

Daniel Nicolescu, CEO al PayU, cel mai mare procesator de plati de pe plan local, a propus sa ne uitam la o perspectiva diferita a clientului. “Voi sustine astazi ca indiferent de modalitatea de plata trebuie sa intelegem contextul in care se afla clientul”, a declarat Nicolescu.


El propune ca strategia de business sa aiba la baza cateva intrebari. Una dintre aceste intrebari este “Cum utilizam o tehnologie ca sa ne crestem business-ul?” El spune ca raspunsul acestei intrebari este simplificarea. “Este important sa simplificam si sa nu fortam comportamentul clientului cand interactioneaza cu noi”, a mai spus seful PayU, dupa ce a dat exemplul tehnologiei NFC pentru a ilustra un esec si exemplul Uber pentru a ilustra succesul. Nicolescu a explicat ca un mediu foarte interesant este tableta pentru ca genereaza decizii de cumparare care impacteaza o cumunitate (familie, prieteni). Tableta trece din mana in mana cand ei decizii, spre exemplu pachetele de travel se vand bine pe tableta.


Te provocam la o dezbatere online. Echipa InternetCorp a inceput deja. Merita sa astepti "vinerea neagra" a reducerilor pentru a face o achizitie? Cu ce tabara esti de acord?

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri