Satya Nadella, CEO Microsoft: Femeile nu ar trebui sa ceara mariri de salariu
Chip Wilson, Lululemon: Unele corpuri de femeie pur si simplu nu functioneaza
Jeffries, Abercrombie & Fitch: Dorim sa marketam doar persoanelor cool, care arata bine
Mackey, Whole Foods a comparat un act de caritate cu fascism
OLeary, Ryanair: Cei care vin la aeroport fara biletul printat sunt prosti
Hayward, BP: Vreau doar sa-mi recuperez viata
Page, Google: Nu ar trebui sa ne ingrijoram pentru faptul ca robotii ar trebui sa preia joburile noastre
Armstrong, AOL: concediere in direct  nu-mi pasa ce spune presa!
5 / 8

OLeary, Ryanair: Cei care vin la aeroport fara biletul printat sunt prosti

Michale O’Leary, CEO al Ryanair, a spus ca cei care vin la aeroport fara boarding pass-urile printate “sunt prosti”. O’Leary a facut acest comentariu in septembrie 2012, dupa un dialog lung cu un pasager care a fost fortat sa plateasca circa 400 de dolari pentru a printa, la aeroport, boarding pass-urile familiei. O’Leary a spus ca oricine este nemultumit de politica de printare a companiei poate “sa se duca naibii” (bugger off – in original). Atunci cand actionarii au sugerat ca relatia cu clientii lasa de dorit si loveste in vanzari, O’Leary a admis ca firma “ar trebui sa elimine lucrurile care indeparteaza clientii”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri