Satya Nadella, CEO Microsoft: Femeile nu ar trebui sa ceara mariri de salariu
Chip Wilson, Lululemon: Unele corpuri de femeie pur si simplu “nu functioneaza”
Jeffries, Abercrombie & Fitch: Dorim sa marketam doar persoanelor “cool, care arata bine”
Mackey, Whole Foods a comparat un act de caritate cu “fascism”
O’Leary, Ryanair: Cei care vin la aeroport fara biletul printat sunt prosti
Hayward, BP: Vreau doar sa-mi recuperez viata
Page, Google: Nu ar trebui sa ne ingrijoram pentru faptul ca robotii ar trebui sa preia joburile noastre
Armstrong, AOL: concediere “in direct” – “nu-mi pasa ce spune presa!”
3 / 8

Jeffries, Abercrombie & Fitch: Dorim sa marketam doar persoanelor “cool, care arata bine”

Mike Jeffries, directorul executiv al Abercrombie & Fitch a spus ca doreste ca firma lui sa marketeze catre “persoane cool, care arata bine”. Articolul, din 2006, a reinviat acum doua primaveri. In articol el a admis de asemenea ca “magazinele noastre sunt exclusiviste, multi oameni nu au ce cauta in hainele noastre”. Aparitia declaratiilor a starnit proteste vaste pe Internet, clienti ai companiei incepand sa imparta haine nepurtate celor fara de casa. Jeffries, fortat de circumstante, si-a cerut scuze pentru alegerea proasta de cuvinte.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri