Cum arata noua imagine turistica a Romaniei
Brandul trebuie sustinut de o strategie consecventa, chiar daca portocaliul se shimba in rosu
Primele rezultate - Cel mai devreme 5 ani se vor vedea
Nu textul este important, ci ceea ce ascunde in spatele lui
S-au mai lansat si alte branduri care, din lipsa de promovare, au disparut
Brandul trebuie sustinut de produs si servicii
Branduri de tara de succes la nivel international
Ce ne sfatuiesc croatii
8 / 8

Ce ne sfatuiesc croatii

Nikola Racic, actualul presedinte al Skall International si fost director adjunct al oficiului de turism din Croatia (1992 - 2001), crede ca Romania are un potential imens in industia turistica. “Ca stat membru al Uniunii Europene, Romania are sansa unei dezvoltari considerabile a industriei turistice. Bucurestiul este un oras frumos, care poate poate deveni atat centru de afaceri cat si cultural. In plus, Romania beneficiaza si de litoral, dar si de orase medievale, castele sau drumul vinului”, a declarat, pentru Wall-Street, Nikola Racic (foto).

In opinia acestuia, intreaga tara poate deveni un produs turistic competitiv la nivel international, fiecare zona promovandu-si specificul sau. “Este foarte important ca raportul calitate-pret sa fie unul corect. Pentru a atrage turisti din Croatia, un zbor direct este esential”, a mai spus oficialul croat.

Potrivit lui Racic, turismul, facut in mod profesionist, nu este afectat foarte mult de criza. “Turismul croat nu a fost afectat in mod semnificativ de recesiune, Croatia fiind una dintre putinele tari mediteraneene care nu a raportat un declin spectaculos. In 2009, Croatia a fost vizitata de 10,9 milioane de turisti”, a mai spus croatul.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri