Cum arata noua imagine turistica a Romaniei
Brandul trebuie sustinut de o strategie consecventa, chiar daca portocaliul se shimba in rosu
Primele rezultate - Cel mai devreme 5 ani se vor vedea
Nu textul este important, ci ceea ce ascunde in spatele lui
S-au mai lansat si alte branduri care, din lipsa de promovare, au disparut
Brandul trebuie sustinut de produs si servicii
Branduri de tara de succes la nivel international
Ce ne sfatuiesc croatii
7 / 8

Branduri de tara de succes la nivel international

In opinia oamenilor de turism din Romania, cel mai de succes model de lansare si promovare al unui brand de tara este cel al Croatiei. “De la brandul de tara, pana la promovare sau produs, lucrurile s-au intamplat cu o viziune si o strategie foarte bine planuite, in cazul Croatiei”, este de parere consultantul Sorin Ionescu. In asentimentul lui Ionescu este si Paul Marasoiu. “Exista multe similitudini intre Romania si Croatia. Croatii au venit cu un brand de tara foarte bun care a fost sustinut de un produs valoros si de o strategie pe termen lung”, explica si reprezentantul Peacock Hotels.

Sloganul turistic al Croatiei este “Mediterranean As It Once Was”.

Alte model de succes sunt, in opinia oamenilor din industrie, Turcia – Turkey Wellcomes You, Cipru – Love Cyprus, India – Incredible India, Spania – Where people live passionately sau America Centrala – So much diversity in so little space.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri