Cum arata noua imagine turistica a Romaniei
Brandul trebuie sustinut de o strategie consecventa, chiar daca portocaliul se shimba in rosu
Primele rezultate - Cel mai devreme 5 ani se vor vedea
Nu textul este important, ci ceea ce ascunde in spatele lui
S-au mai lansat si alte branduri care, din lipsa de promovare, au disparut
Brandul trebuie sustinut de produs si servicii
Branduri de tara de succes la nivel international
Ce ne sfatuiesc croatii
6 / 8

Brandul trebuie sustinut de produs si servicii

In opinia Madalinei Pacuraru (foto), managing partner al agentiei de turism HasHas Travel, brandul de tara al Romaniei nu este inca sustinut de un produs competitiv, iar serviciile in industrie lasa de dorit. “Daca nu ai un produs competitiv, turistii dezamagiti de ceea ce gasesc la fata locului, nu se mai intorc. O alta problema in industrie o reprezinta calitatea slaba a serviciilor”, a afirmat reprezentanta HasHas Travel.

In viziunea lui Pacuraru, cel mai bun produs pe care il are Romania in prezent este turismul cultural. “Cred ca turismul cultural va prinde cel mai bine pentru ca Romania are multe de oferit pe acest segment. Franta, Germania, Spania si tarile nordice sunt principalele piete pe care ar trebui sa ne promovam”, a mai spus Madalina Pacuraru.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri