Cum arata noua imagine turistica a Romaniei
Brandul trebuie sustinut de o strategie consecventa, chiar daca portocaliul se shimba in rosu
Primele rezultate - Cel mai devreme 5 ani se vor vedea
Nu textul este important, ci ceea ce ascunde in spatele lui
S-au mai lansat si alte branduri care, din lipsa de promovare, au disparut
Brandul trebuie sustinut de produs si servicii
Branduri de tara de succes la nivel international
Ce ne sfatuiesc croatii
5 / 8

S-au mai lansat si alte branduri care, din lipsa de promovare, au disparut

Simona Veteleanu (foto), proprietarul agentiei de turism TravelBiz, considera ca el mai important lucru, dupa lansarea brandului, este promovarea. “S-au mai lansat si alta branduri ale Romaniei, care, din lipsa de promovare, au disparut. Daca aceasta lansare este urmata de o promovare unitara, primele rezultate ar putea veni chiar anul viitor”, a declarat, pentru Wall-Street, sefa TravelBuz.

In viziunea acesteia, Romania ar trebui sa targeteze turisti din tarile nordice, in special in extra-sezon, Franta si Germania, pe segmentele de turism balneo si cultural. “Pe langa tarile europene, care sunt, indiscutabil, tinta principala, cred ca ar trebui sa ne focusam mai mult pe SUA pentru ca, in ultima vreme, dolarul s-a intarit putenic fata de euro s transportul ariean catre State este din ce in ce mai ieftin”, explica Veteleanu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri