Cum arata noua imagine turistica a Romaniei
Brandul trebuie sustinut de o strategie consecventa, chiar daca portocaliul se shimba in rosu
Primele rezultate - Cel mai devreme 5 ani se vor vedea
Nu textul este important, ci ceea ce ascunde in spatele lui
S-au mai lansat si alte branduri care, din lipsa de promovare, au disparut
Brandul trebuie sustinut de produs si servicii
Branduri de tara de succes la nivel international
Ce ne sfatuiesc croatii
4 / 8

Nu textul este important, ci ceea ce ascunde in spatele lui

In opinia lui Cristian Francu (foto), CEO al agentiei de turism Klever Travel, brandul de tara este o promisiune, care trebuie confirmata de ceea ce turistul gaseste la fata locului. “Brandurile de tara sunt promisiuni. Si important nu este textul in sine ci ceea ce se ascunde in spatele lui. Ceea ce asteapta cu nerabdare turistul care vine in Romania, trebuie sa coincida cu ceea ce gaseste, de fapt, aici”, spune seful Klever Travel.

Potrivit lui Francu, cel mai potrivit slogan pentru ceea ce este astazi Romania, din punct de vedere turistic, “Romania – authentic traditions, unspoiled sceneries”.

Reprezentantul Klever Travel considera ca Romania mai are inca mult de lucuru in ceea ce priveste calitatea serviciilor si infrastructura de transport. “Putem pregati un turist sa descopere exact ceea ce cauta: natura, mancare buna, femei frumoase, castele si orase medieval. Important este sa se intoarca in tara sa impresionat si sa recomande prietenilor aceasta experienta”, mai spune Francu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri