Happy Tour a mizat pe turismul corporate
Paralela 45 a crescut pe ticketing
Eximtur a crescut cu 20% pe turismul extern
Aerotravel vizeaza o crestere de 20% in 2008
J'Info Tours: Afaceri de 29 mil. euro in 2007
Marshal Turism vede o crestere de 30% de pe locul sase
5 / 6

J'Info Tours: Afaceri de 29 mil. euro in 2007

Vanzarile agentiei de turism J'Info Tours au fost in 2007 de aproximativ 29 milioane euro. “Pentru 2008 estimam o crestere cu 25% a cifrei de afaceri si o dublare a numarului de calatorii charter si business", a declarat Cristina Irimia, directorul de marketing al agentiei.

Potrivit acesteia, volumul de calatorii al agentiei in vara 2007 s-a dublat prin introducerea de noi destinatii de charter. "Vanzarile verii au fost remarcabile pe cele trei destinatii charter spaniole - Barcelona, Mallorca, Tenerife, precum si pentru excursiile in Italia, Franta, Portugalia si Maroc.

Referitor la turismul de afaceri, potrivit datelor J'Info Tours, tot mai multi angajatori aleg sa-si fidelizeze angajatii prin calatorii, in tara sau strainatate.

"In 2007 a crescut spectaculos numarul calatoriilor incentive (calatorii oferite de angajator pentru motivarea angajatilor n.r.) organizate in destinatii inedite. Firmele au realizat avantajele calatoriilor incentive - fidelizare, crearea relatiei cu salariatii sau partenerii, cresterea realizarilor firmei care initiaza calatoria", a mai precizat Cristina Irimia.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri