CityPaintball, cel mai mare teren de paintball din Bucuresti
Criza reduce bugetele companiilor pentru activitati de teambuilding si paintball
Un alt business, in software
2 / 3

Criza reduce bugetele companiilor pentru activitati de teambuilding si paintball

In momentul actual, business-ul companiei detinute de Voiculescu este afectat de criza economica din cauza faptului ca au fost reduse bugetele alocate de companii pentru organizarea evenimentelor. Totodata, afacerile CityPaintball intampina probleme si pentru ca furnizorii externi nu mai accepta plata la 30 de zile si vor un avans de minim 50%.

"In plus, persoanele fizice care vin sa se <<impuste>> consuma mai putine bile. Pe scurt, asta inseamna o reducere a veniturilor", completeaza el.

Totusi, in situatia actuala, in care companiile taie bugetele de teambuilding, solutia propusa de CityPaintball pare la indemana clientilor.

"Incercam sa venim in intampinarea acestora cu o alternativa cel putin la fel de buna in Bucuresti, fata de o deplasare la Sinaia de trei zile, de exemplu, care implica aproape triplarea bugetului. La noi se pot tine aceleasi activitati, aceleasi traininguri – doar ca se renunta la costurile suplimentare legate de transport, cazare si masa", explica seful terenului de paintball.

"Suntem increzatori si vrem sa devenim, in cativa ani, principalii furnizori de servicii complete de teambuilding din Bucuresti", adauga el.

Baza CityPaintball se adreseaza atat companiilor, cat si clientilor individuali, punand la dispozitia acestora pachete personalizate ce difera in functie de numarul de persoane si de activitatile oferite la fiecare pachet in parte (de la Kit-ul Comando ce cuprinde un numar de bile de paintball pentru fiecare combatant, grenade, fumigene, tir cu arme modificate military pana la Kit-ul Divizie, care include suplimentar si tir cu arcul, precum si masa de pranz sau cina).

CityPaintball are, in prezent, 12 angajati pentru paintball, la care se adauga, pentru Teambuilding, inca 14 plus alti traineri si colaboratori, in functie de fiecare eveniment.

Potrivit lui Mihai Voiculescu, sectorul in care opereaza, de servicii entertainment, este intr-o continua evolutie. Chiar daca majoritatea companiilor isi reduc bugetele dedicate acestor activitati, evenimentele se tin si se vor tine in continuare.

Piata de paintball din Romania se imparte in trei mari categorii – companii, persoane fizice care joaca din placere si sportivii de performanta.

In momentul de fata, in Bucuresti mai exista inca doua terenuri de paintball, iar in provincie se gaseste cate unul in fiecare mare oras.

De la an la an, spune Voiculescu, se deschid noi terenuri si se inchid altele. "Depinde foarte mult de felul in care antreprenorul isi gestioneaza afacerea, de implicarea sa, de bugetul de marketing si, nu in ultimul rand, de locatia aleasa."


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri