Dan Pink: Recompensele si pedepsele nu sunt intotdeauna eficiente la munca
Jason Fried: Nu este vina ta ca munca ta nu este productiva
Simon Sinek:  Cheia succesului organizational este un lider altruist
Linda Hill: Liderii trebuie sa faciliteze schimbul de idei inspirationale
Itay Talgam: Echipele pot avea multe de invatat de la orchestrele simfonice
Bill Gross: Sincronizarea este esentiala in succesul unui startup
Harish Manwani: Orice business de succes trebuie sa aiba ca tel transformarea lumii intr-un loc mai bun
Joe Gebbia: Poti sa construiesti un business de succes cu incredere
Adam Grant: Procrastinarea poate creste creativitate
Adam Galinsky: Vocea ta poate fi auzita chiar daca nu esti foarte puternic
7 / 10

Harish Manwani: Orice business de succes trebuie sa aiba ca tel transformarea lumii intr-un loc mai bun

La acest moment in cariera sa, Manwani intelege ca profitul nu este suficient pentru a sustine un business. El spune ca orice organizatie trebuie sa faca diferenta in lume si tine de lideri sa se asigure ca acest lucru se intampla. Harish Manwani este COO la Unilever si, cand a inceput sa lucreze in companie in anii '70, nu intelegea foarte clar cum poti sa schimbi vietile oamenilor si sa faci si profit. Astazi, coordoneaa programele Unilever de sustinere a igienei si sanatatii, care ajung la jumatate de miliard de oameni din intreaga lume.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri