ChefBox: Business lansat de un tanar cu experienta de peste 10 ani in HoReCa
Tarancuta Urbana: O intoarcere la milieuri
Heritage Farms: 120.000 euro pentru legume eco
Mieraria: Inca din 1900, familia lui Razvan crestea albine in zona Banatului
Service-Return.com: Business de retururi gandit, din start, international
Tennis Hero: Sportul te elibereaza
Symme3D: Business care deja a atras atentia investitorilor
5 / 7

Service-Return.com: Business de retururi gandit, din start, international

Nume business: Service-Return.com


De ce consideram ca va avea succes:
Antreprenor cu experienta vasta in eCommerce; model de business gandit inca din start pe plan international; echipa de specialisti in domeniu si planuri concrete de extindere, deja vizibile.

Ionut Grossu, unul dintre cei mai titrati antreprenori romani, a lansat in Bucuresti un nou hub Service-Return.com, o platforma internationala care ofera servicii de garantii si extra-garantii „door to door”, oriunde din Europa.

Compania a investit in total 200.000 de euro in acest centru de operatiuni, care asigura service pentru ceasuri, telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri si gadget-uri.

Noul hub Service Return din Capitala are o suprafata de 300 de metri patrati si asigura receptionarea produselor si trimiterea acestora catre service-uri, pentru a fi reparate. Compania lucreaza in prezent cu peste 20 de service-uri din Romania si Europa, care sunt autorizate de marii producatori internationali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo sau Huawei.

”Suntem in plina dezvoltare in Romania, dar si in Europa. Dupa hub-ul din Baia Mare am decis sa deschidem unul si in Bucuresti pentru a face fata cererii tot mai mari, venite mai ales din strainatate. Ne axam mai mult pe pietele din afara tarii, precum Marea Britanie, Germania, Italia, dar si Polonia, care are o piata de patru ori mai mare decat Romania. Ne-am indreptat mai mult atentia in special spre Vest pentru ca retailerii si consumatorii din aceste tari sunt mult mai constienti de necesitatea serviciilor noastre”, declara Ionut Grossu, managing director Service Return.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri