...ca relatia client-agent este mai stransa cand esti in tabara vanzatorului
...ca exista o baza de date la care au acces doar agentii imobiliari cu cele mai noi oferte
...ca multe oferte cu preturi foarte bune sunt fictive
...ca o mare parte dintre clienti cad de comun acord sa elimine intermediarul imediat dupa vizionare
...ca preturile postate pe site nu sunt de fapt negociabile
...ca este mai bine sa ceri o evaluare a apartamentului
...ca te poate suna si la cateva luni dupa ce deja ai gasit ce cautai
...ca nu are salariu fix si depinde foarte mult de comisionul tau
...de unde are numarul tau de telefon
...ca pozele de pe site de fapt nu sunt reale
3 / 10

...ca multe oferte cu preturi foarte bune sunt fictive

O strategie pe care agentii imobiliari inca o folosesc pentru a ajunge la potentialii cumparatori este sa plaseze oferte fictive pe site-uri, oferte foarte bune, in general cu preturi sub media ofertelor din zona respectiva.

Agentul nu iti va spune insa niciodata ca de fapt respectiva oferta nu a existat niciodata, dar a fost plasata doar pentru a stabili contactul initial intre posibilul cumparator si agent.

El iti va spune ca acel apartament/garsoniera tocmai s-a vandut, dar mai are cateva oferte bune in zona, bune dar la preturi mai mari.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri