...ca relatia client-agent este mai stransa cand esti in tabara vanzatorului
...ca exista o baza de date la care au acces doar agentii imobiliari cu cele mai noi oferte
...ca multe oferte cu preturi foarte bune sunt fictive
...ca o mare parte dintre clienti cad de comun acord sa elimine intermediarul imediat dupa vizionare
...ca preturile postate pe site nu sunt de fapt negociabile
...ca este mai bine sa ceri o evaluare a apartamentului
...ca te poate suna si la cateva luni dupa ce deja ai gasit ce cautai
...ca nu are salariu fix si depinde foarte mult de comisionul tau
...de unde are numarul tau de telefon
...ca pozele de pe site de fapt nu sunt reale
2 / 10

...ca exista o baza de date la care au acces doar agentii imobiliari cu cele mai noi oferte

Un agent imobiliar nu iti va spune ca exista o baza de date, actualizata zilnic, cu cele mai noi oferte din partea proprietarilor.

Avand acces nemijlocit la o astfel de baza de date, agentii imobiliari au acces rapid si direct la numerele de telefon ale proprietarilor, aproape imediat cum acestia isi publica anunturile in ziare sau pe site-uri.

De aceea, este foarte greu din perspectiva de cumparator sa gasesti o oferta care sa nu fie intermediata de o agentie. De fapt, insa, agentii benficiaza doar de informatii mai repede decat cumparatorii, la fel cum investitorii foarte mari isi permit sa afle stirile care influenteaza pietele mai devreme decat jucatorii obisnuiti.

Clientul pleaca insa cu ideea ca agentul imobiliar a intreprins o cercetare si a depus mult efort ca sa gaseasca vanzatorul apartamentului pe care il vrei. De fapt, este doar vorba de accesul unei baze de date bine actualizate.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri