Maria Andrei: la 25 de ani, in top 5 brokeri din Coldwell Banker
Gabriel Blanita: la 23 de ani a fost implicat in evaluarea a peste 100.000 de garantii imobiliare ale bancilor
Catalin Stan: un student la constructii care inchiriaza birouri
Catalina Marmureanu: in doi ani a fost implicata in tranzactii de 7.500 mp de retail
Radu Podasca: tanarul de 26 de ani care evalueaza proprietatile GTC sau Plaza Centers
Bogdan Bogatu: de la solutii pentru amenajarea birourilor, la broker
Andreea Apetrei: in ultimul an a evaluat 300.000 mp de birouri si retail
Mihai Escu: dupa Orange si Philip Morris a ajuns in imobiliare
Oana Sirbu: unul dintre brokerii de birouri cu potential
David Stanescu: primele tranzactii mici de birouri din primul an
Annemarie Fabian: la 26 de ani face studii de piata pentru banci sau fonduri de investitii
Andrei Kivu, boboc la 30 de ani: a lasat HP pentru imobiliare
Anca Luchian: din domeniul financiar, la property management
8 / 13

Mihai Escu: dupa Orange si Philip Morris a ajuns in imobiliare

Mihai Escu este unul dintre proaspetii angajati ai departamentului industrial din Jones Lang LaSalle. Cu o experienta de 5 ani in Orange si aproape un an in Philip Morris, Escu a ajuns la 27 de ani in real estate.

De ce imobiliare

"Acest domeniu m-a atras din mai multe motive: in acest moment in care achizitiile imobiliare au stagnat sau se incheie foarte greu, acest lucru mi s-a parut a fi o provocare care m-ar ajuta sa imi dezvolt experienta profesionala. De asemenea impactul pe care il au tranzactiile in care sunt implicat , faptul ca munca ta are rezultate fizice pe care le poti vedea in piata , pentru mine acest lucru este motivational. Nu in ultimul rand , oportunitatea de a interactiona cu oameni care au o experienta vasta in acest domeniu si nivelul negocierilor sunt factori de care sunt sigur ca ma vor dezvolta atat pe plan profesional cat si personal", spune Mihai Escu.

Ce zic managerii

„Mihai Escu s-a dovedit candidatul ideal in momentul recrutarii. Experienta lui extinsa in domeniul vanzarilor in domenii foarte dinamice precum Telecom si FMCG constituie un real avantaj pentru departament si pentru firma. In prezent avem in derulare numeroase tranzactii si nu am nicio indoiala ca va deprinde cu foarte mare usurinta toate cunostintele pietei de industrial. Spre deosebire de celelate segmente, mult mai agresive, piata de industrial confera posibilitatea dobandirii unor cunostinte temeinice pe termen lung precum si posibilitatea consacrarii fiecarui consultant in parte. In plus, este dovedit faptul ca orice companie are nevoie de un plus de entuziasm venit cu ocazia angajarii de noi colegi, in special juniori, a carordorinta de afirmare constituie un real factor de progres si si o noua viziune in orice directie", a declarat Irina Iliescu, directoarea departamentului industrial la Jones Lang LaSalle.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri