Facebook a simplificat foarte mult spionarea altora
Facebook, IPO memorabil
Facebook iti face orele de munca mai…placute(?)
Facebook influenteaza viata amoroasa
Facebook, sugativa de bani
Galerie foto a vietii tale
Facebook te-a scapat de Internet
Facebook a schimbat felul in care plangem
Facebook ajuta in conditii de calamitate
Facebook ti-a luat saptamani sau chiar luni din viata
5 / 10

Facebook, sugativa de bani

In ciuda declaratiilor lui Mark Zuckerberg conform carora Facebook este o retea a utilizatorilor, pentru utilizatori, mai ales dupa listarea la bursa lucrurile s-au schimbat, punandu-se accent pe atragerea de venituri din toate sursele posibile.


A fi prezent pe Facebook, ca brand, este obligatoriu – sau cel putin asa sustin agentiile de marketing si advertising. Implicit, Facebook a facut in asa fel incat doar o mica parte a postarilor companiilor/tale sa fie vazute de followeri, fara a da bani. Asa ca, daca vrei sa te faci auzit, trebuie sa investesti.


Pentru o companie care pune accent pe bunastarea si fericirea utilizatorilor, Facebook este destul de opaca si cere destui bani. Mai mult, nu are nici macar un telefon de client service si daca nu investesti lunar cel putin 10.000 de dolari, risti sa nu ti se raspunda niciodata la mailuri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri