Mitul 1 - Social media si comertul cu amanuntul
Mitul 2 - In viitor, magazinele se vor transforma in saloane de prezentare
Mitul 3 - Tableta va depasi PC-ul in topul preferintelor pentru cumparaturi
Mitul 4 - Consumatorii internationali se aseamana tot mai mult
Mitul 5 - China = modelul online de comert al viitorului
Mitul 6 - Comerciantii domestici vor fi mereu in avantaj
Mitul 7 - Jucatorii de top din online vor fi mereu in avantaj fata de cei din retail
Mitul 8 - Comerciantii, mai bine pozitionati decat brandul
Mitul 9 - Comerciantii online vand produse si pe alta canale
Mitul 10 - Pretul mic, principalul factor de decizie
4 / 10

Mitul 4 - Consumatorii internationali se aseamana tot mai mult

Mitul 4: Pe masura ce lumea devine mai conectata, consumatorii internationali devin din ce in ce mai asemanatori.

Cu toate ca se cumpara mai mult ca niciodata de la comercianti internationali, depasindu-se chiar si granitele prin intermediul serviciilor online, exista in continuare o gama larga de diferente locale in comportamentul consumatorilor.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri