SATI, etalon oficial de masurare a performantelor de trafic
Pahomi, Mediaedge:CIA: Avem nevoie de un studiu sindicalizat
Parvan, Zed Digital: Monitorizarea, o unealta utila, nu un subiect de dezbatere
Adina Vasilescu, Sanoma Hearst: Intentionam sa renuntam la auditarea Trafic.ro
50% din piata de media online
Piata online din Polonia, aproximativ 80 mil. euro in 2007
Mihai Seceleanu, InternetCorp.: Decizia publisherilor, un pas normal spre maturizarea pietei
Trafic.ro: Vom ramane liderul “de facto” in furnizarea de servicii de contorizare online
6 / 8

Piata online din Polonia, aproximativ 80 mil. euro in 2007

Potrivit unui studiu realizat de compania Gemius, specializata in studii de cercetare online, si preluat de site-ul boom.ro, piata de profil din Polonia a atins, in anul 2007, o valoare de aproximativ 80 de mil. de euro, in timp ce piata din Romania s-a situat aproape de 10 mil.
euro.

In plus, piata de publicitate online din Ungaria a inregistrat, anul trecut, valoarea de cca. 50 mil. euro.

In ceea ce priveste piata online poloneza, aceasta ar putea depasi, pana in anul 2011, valoarea de 200 mil. euro, pe fondul cresterii ratei de penetrare a Internetului si dezvoltarii broadband-ului, potrivit datelor furnizate de Genius.

In plus, numarul utilizatorilor de Internet a inregistrat in Polonia o crestere constanta, astfel incat in 2007 existau aproape 12 mil. de internauti, fata de doar 8 mil., in 2005.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri