Advertising-ul online autohton, cuprins de “febra financiara”?
'Toata lumea se uita de doua ori acum inainte sa semneze ceva'
Radiografia posibilelor efecte ale crizei financiare asupra mediului online
'Criza financiara poate fi “o curatenie de primavara” pentru online'
Migrarea TV-ului si print-ului spre online vs. pastrarea mixului de marketing
Orlando Nicoara: Acum se va vedea cat de important e SATI pentru piata online
Criza financiara - motiv real pentru reducerea bugetelor pe online?
Crestere de doua cifre pentru publicitatea online, in ciuda crizei financiare
7 / 8

Criza financiara - motiv real pentru reducerea bugetelor pe online?

Petra Hoyos respinge ideea potrivit careia advertiserii romani isi vor reduce bugetele de promovare in online, pe fondul crizei financiare. In plus, acesta considera ca industriile direct afectate, precum sectorul bancar sau asigurarile, ar trebui sa comunice mult mai mult pentru a restabili increderea si siguranta clientilor.

De asemenea, Bogdana Butnar observa o prudenta generala din partea tuturor jucatorilor, opinand, totodata, ca doar cei care vor avea curaj “sa miste ceva online” vor castiga.

La randul sau, Orlando Nicoara crede ca “pe o piata care nu va mai creste precum Fat-Frumos, diferenta o poate face marketingul”.

“Am auzit voci cum ca industria bancara, imobiliarele si industria auto vor fi cele mai afectate si isi vor reduce bugetele de comunicare. Eu sper ca nu va fi asa, mai ales ca toate au contribuit la cresterea online-ului din acest an, sper ca bancile sa comunice pentru atragerea economiilor populatiei in depozite bancare, sper ca dezvoltatorii imobiliari sa intensifice comunicarea pentru a vinde cat mai repede ceea ce au dezvoltat pe credite purtatoare de dobanzi (in cele mai multe cazuri) si sper ca industria auto sa continue comunicarea de pana acum”, declara Nicoara.

Pe de alta parte, Calin Rotarus (foto) afirma ca sectoare precum cel bancar, auto, imobiliar, FMCG, vor avea un recul, urmat de o regrupare si o regandire a strategiei.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri