Advertising-ul online autohton, cuprins de “febra financiara”?
'Toata lumea se uita de doua ori acum inainte sa semneze ceva'
Radiografia posibilelor efecte ale crizei financiare asupra mediului online
'Criza financiara poate fi “o curatenie de primavara” pentru online'
Migrarea TV-ului si print-ului spre online vs. pastrarea mixului de marketing
Orlando Nicoara: Acum se va vedea cat de important e SATI pentru piata online
Criza financiara - motiv real pentru reducerea bugetelor pe online?
Crestere de doua cifre pentru publicitatea online, in ciuda crizei financiare
4 / 8

'Criza financiara poate fi “o curatenie de primavara” pentru online'

La finalul unei crize financiare companiile pregatite cel mai bine din punct de vedere profesional au numai de castigat, crede Petra Hoyos, CEO al agentiei Scala JWT Romania.

“Companiile mici, care s-au ridicat numai pe baza creditelor bancare obtinute vor trebui sa fie foarte atente cu cheltuielile programate, fiind obligate sa lucreze mult mai bine din punct de vedete al eficientei si profesionalismului. Va fi «o curatenie de primavara», intrucat vor disparea acele companii care nu si-au cladit afaceri solide, ci pur si simplu s-au jucat cu banii altora. Cred ca o asemenea situatie e sanatoasa pentru piata, si sper ca cei care au de tras niste concluzii sa o faca”, afirma Hoyos.

La randul sau, Claudiu Gamulescu (foto) crede ca un efect pe termen mediu ar putea fi o reasezare a pietei dupa criterii de eficienta, in timp ce un efect pe termen lung, negativ, ar consta in intarzierea investitiilor in zona Europei de Est, care sa favorizeze dezvoltarea continua.

Pe de alta parte, Orlando Nicoara crede ca “furtuna economica” ar putea aduce in online-ul romanesc o reducere a bugetelor sau chiar anularea lor, restructurari de activitati, urmarirea mai atenta a costurilor si chiar inchideri de site-uri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri