Advertiserii, atitudine precauta fata de investitii in comunicare
Bancile si companiile de asigurari investesc mai mult in publicitate, jucatorii auto mai putin
TV-ul musca din cota de piata a printului si a outdoor-ului
Radioul isi pastreaza cota de piata si isi creste veniturile
Presa scrisa: Multe titluri noi, pe o piata a publicitatii cu crestere moderata
OOH-ul, cu accent pe digital
 Internetul, in drum spre 15 milioane
4 / 7

Radioul isi pastreaza cota de piata si isi creste veniturile

Piata de publicitate radio a crescut cu 31% in 2007, pana la valoarea neta de 30 milioane euro, urmand sa se aprecieze cu inca opt milioane anul acesta. Radioul a crescut in ritm cu piata, mentinadu-si cota de 6%.

La sfarsitul lui 2007, CNA numara 671 licente radio. Cele mai mari doua retele, SBS Broadcasting si Radio 21, detin impreuna 127 de licente radio.

Anul trecut, principalii jucatori si-au consolidat pozitia pe piata prin achizitii si lansarea de noi posturi radio. Astfel, grupul Lagardere a cumparat Radio Deea, adaugandu-si 23 de licente in portofoliu; SBS Broadcasting a cumparat Mix FM si One FM, iar Radio Pro a lansat Pro FM Dance. Trustul Intact si Realitatea-Catavencu si-au lansat cate un post de radio de nisa – News FM, respectiv Realitatea FM.

Principalii spenderi din radio au fost producatorii auto, urmati de jucatorii din telecom si de cei din sectorul financiar-bancar. La polul opus, producatorii de bere si-au injumatatit bugetele alocate publicitatii radio, iesind din top 10 spenderi pe acest segment.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri