Storytelling-ul va evolua pentru a valorifica mai bine canalul
Ecranele omniprezente vor solicita o mobilitate mai mare a continutului
Experientele sociale vor determina o crestere a vizualizarilor de evenimente
Cautarea de programe va fi mult mai intuitiva
Companiile de media si divertisment vor dezvolta noi metode de masurare
Mai multa libertate de creatie
5 / 6

Companiile de media si divertisment vor dezvolta noi metode de masurare

Vizionarea intr-o singura sesiune a mai multor episoade dintr-un serial sau alt tip de continut va atrage dupa sine inovatii in zona de masurare si personalizare.


Odata cu cresterea numarului de platforme de continut video la cerere, a crescut si accesul consumatorilor la continut, precum si frecventa fenomenului de bingeing (vizionarea, timp de mai multe ore, de continut intr-o singura sesiune).


Companiile de media si divertisment vor fi nevoite sa dezvolte metode prin care sa masoare si sa inteleaga mai bine acest tipar unic de vizionare, astfel incat modul in care impacheteaza continutul pe care-l propun sa satisfaca mai bine nevoile telespectatorilor, sa creeze fani dedicati pe toata durata de viata a produsului si sa creeze mai multe oportunitati pentru publicitari.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri