Piata decoratiunilor de lux, intre scaderi si stagnare
“Incercam sa mentinem preturile la nivelul de anul trecut”
Clienti mai pretentiosi cand vine vorba de alegeri de lux?
Ce inseamna “lux” in decor interior
Strategii de criza
2 / 5

“Incercam sa mentinem preturile la nivelul de anul trecut”

In ceea ce priveste evolutia preturilor la obiectele de decor interior de lux, antreprenorii in domeniu incearca sa mentina nivelul de anul trecut. De cele mai multe ori insa nu pot controla acest aspect al afacerii, intrucat cresterile sau contractiile sunt impuse de producatorii din strainatate, de la care se importa produsele comercializate.

“Incercam sa mentinem preturile la nivelul de anul trecut - intre 20 euro pentru o farfurie si 5.000 euro pentru un tablou - la modelele pe care le producem, pentru a putea mentine si calitatea, mai ales pentru ca lucram doar pe comanda si nu suntem supusi riscului de a ramane cu produse nevandute din cauza pretului”, declara Aura Allain.

In cazul importurilor insa, preturile afisate in Romania sunt preturi de catalog, impuse de catre producatori.

“Preturile pentru produsele Silver Decor sunt impuse de catre producatorii din Belgia iar, in comparatie cu 2008 sunt produse care s-au scumpit si produse care s-au ieftinit. Cel mai ieftin produs pleaca de la 1 euro iar cel mai scump poate ajunge pana la 10.000 euro - un candelabru facut pe comanda din cristal de Bohemia -, completeaza Andrei Ichim.

De asemenea, Ioana Tinca este de parere ca preturile sunt in general stabile pentru segmentul de piata al decoratiunilor interioare de lux, iar in functie de producator, nivelul poate creste cu 5-10 procente: “In anul 2009, pretul anumitor produse comercializate de compania noastra a crescut cu pana la 10 procente. Astfel, avem mici obiecte decorative al caror pret porneste de la 40-50 de euro, dar poate ajunge pana la 650 de euro pentru acceasi categorie de produse”.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri