Criza ar trebui sa mai dureze
Scade dramatic numarul de evenimente corporate
Nu se mai merge pe consumul de branduri tot mai scumpe
Romania vs strainatate
Strategii de criza
Concurs organizat cu 30.000 de euro
5 / 6

Strategii de criza

Oprea considera ca cea mai buna strategie pe vreme de criza in aceasta industrie este agresivitatea, atat in promovare cat si in oferte.

“In cazul cluburilor mari, cunoscute, evenimetele de anvergura sunt cele care atrag clienti. In Bucuresti, acesta este cazul unor localuri precum Turabo, Bamboo sau Fratelli”.

In schimb, cluburile si barurile mici trebuie sa se reinventeze, sa-si creeze o identitate, sa propuna o oferta buna si sa-si formeze o clientela fidela.

Cele mai lovite sunt insa localurile care nu si-au gasit inca o identitate si se afla la granita dintre club si bar deoarece nu pot aduce un numar suficient de clienti in cazul unui eveniment de mari proportii.

Intre strategiile pentru perioada de criza se numara si promotiile, care au luat o proportie fara precedent.

“Criza te impinge la astfel de masuri si orice manager prefera sa lucreze cu marje de profit mai mici decat sa nu vanda deloc”, completeaza Oprea.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri