Tendinte de consum in Romania
Spectacolul pe care barmanii il ofera este foarte important, mai ales ca vine dupa mii de ore de pregatire, important este si gustul unui cocktail.
Barmanii cunosc cel mai bine tendintele si moda sezonului in materie de cocktail-uri. Si anul acesta s-a baut mult Caipirinha (cocteil de origine braziliana), spune Tarsoaga. “In Romania sunt la moda bauturile cu fructe si frunze pisate, gen Mojito, care a tras dupa el piata de rom din Romania”, adauga Tarsoaga.
In Romania, femeile beau cele mai multe cocktail-uri, acestea reprezentand 90% dintre consumatori. “Barbatii de peste 30 de ani raman setati pe whisky, avand niste obiceiuri foarte ciudate, diferite de cele din Vest, unde sunt mai multi care prefera cocktailul”, crede Tarsoaga.
In Romania, cocktail-urile sunt mai ieftine decat in strainatate. Daca in Marea Britanie, de exemplu, un cocktail clasic costa circa 10 lire sterline, la un cost mediu de 3 lire, in Romania pretul la tejghea este de 7 euro, la un cost de 2 euro, spune Bebi Oprea. Cel mai scump cocktail din Europa se vinde la Hotelul Ritz din Paris si costa 318 euro.
Inapoi la articol