Luxul care nu-si ia concediu niciodata
Luxul care nu-si ia concediu niciodata
Colectia Savoy de la French 1946
Colectia Wings de la Hartmann
Colectia Moo Shiny Cow Print de la International Traveller
Colectia Laptop Savvy de la Jack George
Colectia New de la Louis Vuitton
2 / 7

Luxul care nu-si ia concediu niciodata

Cu toate ca gentile de voiaj de lux pot fi si cu 100% mai scumpe decat cele obisnuite, cumparatorii unor astfel de produse nici nu se uita la pret, mai important fiind brand-ul si design-ul. Unii dintre acestia le folosesc doar pentru o calatorie sau doua, ca mai apoi sa achizitioneze altele noi, mai in pas cu moda.

"Oamenii se gandesc la gentile de voiaj ca la o achizitie practica si, de multe ori, investitia lor este pentru o scurta durata. Le place gandul ca o geanta de calitate le va proteja costumele de 2.000 de dolari si pantofii scumpi", crede Alan Krantzler, vice-presedintele departamentului de product management al companiei Tumi, unul dintre principalii producatori de genti de voiaj de lux la nivel mondial.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri