Clive Christian
Cum s-a nascut pasiunea dvs. pentru parfumuri si cand ati inceput sa creati esentele care va poarta numele?
Ce inseamna procesul crearii parfumurilor pentru dvs.? Gasiti pur si simplu inspiratie in anumite momente sau lucrati metodic?
Care sunt criteriile sortarii si imbinarii ingredientelor pe care le utilizati? Care este filozofia dvs. in privinta utilizarii substantelor sintetice in parfumuri?
Care este cel mai extravagant ingredient pe care l-ati folosit pana in prezent?
Stim ca ati calatorit mult si probabil ati colectionat o serie de amintiri olfactive inedite. Doriti sa ne dezvaluiti cateva dintre acestea?
Care este parfumul dvs. preferat din propria colectie?
Daca ar fi sa creati un parfum care sa reprezinte chintesenta Clive Christian, cum ar fi acesta? Daca ati putea schimba un singur lucru in trecutul dvs., care ar fi acesta?
Ce asteptari credeti ca au astazi barbatii si femeile de la un parfum?
Exceptand costul, prin ce se deosebeste cel mai scump parfum din lume de alte parfumuri de lux?
3 / 10

Ce inseamna procesul crearii parfumurilor pentru dvs.? Gasiti pur si simplu inspiratie in anumite momente sau lucrati metodic?

Victoria Christian: Crearea unui parfum cu note individuale nu este ceva ce Clive Christian ofera ca parte a unei colectii. Pentru ca esentele noastre sunt bazate pe concentratii puternice de arome pure, experienta senzoriala creata de acestea difera in functie de personalitatea fiecarui client. O singura picatura de parfum are incredibila calitate de a se "topi" in pielea celui care il poarta, dezvaluind nuante unice, care, desi se modifica, nu se pierd. In ceea ce ma priveste, as ezita sa investesc intr-o aroma personala, cunoscuta fiind evolutia organismului uman de-a lungul timpului, evolutie care influenteaza fara doar si poate perceptia aromelor la nivelul pielii.

Sugestia mea ar fi sa creezi initial ambalajul in care va fi pastrata aroma care te defineste. La acest capitol, Clive Christian exceleaza – am creat deja sase tipuri de sticlute cu parfum, pentru clientii din lumea intreaga. Clive a imaginat ambalaje de lux, in diverse forme: microfon, pantof pentru fotbal, statueta Oscar etc., toate umplute cu cel mai scump parfum din lume, No.1. De exemplu, pentru Sir Elton John au fost concepute doua sticlute-pereche, pentru evenimentul caritabil "White Tie and Tiara" din Anglia, iar pentru regina Elisabeta a II-a a fost creata o sticluta din diamant in forma de tiara, cu ocazia aniversarii a 50 de ani de domnie.

Primul pas in crearea parfumurilor personalizate este, deci, ca designerul sa descopere si sa inteleaga modul in care clientul isi imagineaza aroma care il reprezinta. Apoi, prin colaborare continua, se ajunge si la realizarea ambalajului, pentru modelarea cristalului fiind necesare opiniile si aprobarea cumparatorului. Intregul proces poate dura intre sase luni si doi ani, in functie de timpul petrecut de noi in incercarea de a exprima cat mai bine ideile tale. Pretul unui parfum personalizat incepe de la 50.000 de euro, iar suma finala este direct proportionala cu numarul diamantelor, safirelor, rubinelor si perlelor utilizate pentru designul impus.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri