Privire de ansamblu
Audi R8
BMW M3
Mini Clubman
Fiat 500
AMG
Mitsubishi Lancer
Maserati GT
Subaru Impreza
5 / 9

Fiat 500

Modelul care mi-a adus un zambet pe fata si m-a facut sa uit de experienta, cu tenta aproape sexuala din autobuzul suprapopulat, pana la Metro Otopeni, a fost Fiat 500. Modelul cu siguranta nu va da pe spate consumatorul tipic de limuzine germane, dar exprima tinerete si bunavoie si daca va deveni o prezenta constanta pe strazile din Bucuresti, ambuteiajele vor fi cu siguranta mai vesele.

Introdus intr-o sfera, modelul este flancat de istorie, pe plasmele din jur ruland filmulete de epoca cu celebrul Topolino, stramosul actualului. Doar privind imaginile sepia, descoperi ca ai in fata, in 2007, cel mai reusit remake al unui producator auto, citadina italiana abundand in elemente clasice reinterpretate in cea mai moderna maniera posibila, fara a cadea in latura kitch.

Lansat cu mare fast in Italia, 500 a generat o a doua zi nationala pentru italieni, la SIAB, insa, a creat doar un entuziasm retinut printre vizitatori, acestia fiind mai interesati de Noul Bravo, un model de altfel foarte aspectos, pe care producatorul din Torino il vede ca "Meravigliosa creatura".

Revenind la cel mai mic model din gama Fiat, acesta va fi un vehicul de oras cu valente de accesoriu fashion, practicalitatea scazuta, datorita spatiului restrans, si pretul care va fi cu siguranta mai mare decat al concurentei, nerecomandandu-l pentru clientii conditionati de buget in cautarea unui model pentru toata familia.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri